Te whut?

Nu har jag varit hemma en stund från skolan, idag är ju dock min långa dag, 08.25-15.05, så det har tagit mig lite tid att samla krafter nog för att göra något vettigt. Det där var alltså ironi, jag vet att de allra flesta har det mycket värre än så. Efter skolan stack jag, Frida, Amanda och Hanan till Espresso House för en fika. Nu kommer hösten på riktigt så nu är det tesäsong! På tal om te, hur tusan stavas det egentligen? Te, thé, té? Mysterium.

Idag är det tisdag vilket innebär mys-med-Emelie-kväll! Den lilla stackaren har varit förkyld så det blir nog mys till Idol tror jag. Förhoppningsvis med två stora koppar te (thé, té..?).

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

Godnatt :D

2008-09-23 @ 22:48:05
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0