Sjuka små sötnosar

Det har varit några lugna men ganska upptagna dagar här i Stockholm, jag tycker verkligen om att komma hit men sen är det skönt att åka tillbaka till Skåne också. Det är lite tvådelat. Det ska bli himla mysigt att träffa Niklas ikväll, vi är inte vana vid att vara borta från varandra i flera dygn!

Jag har en härlig vecka att se fram emot. Jag går bara i skolan på tisdagen eftersom alla lärare är på läger med ettorna denna veckan. Måndagen ska jag använda helhjärtat till att plugga så att jag får vara fri resten av veckan. Okejdå, jag måste hinna träffa Saba också. Det finns så mycket att prata om och tankar att sönderanalysera - det är därför det är så himla praktiskt att jag har hittat en liten människa på denna jord som är lika galen och omoralisk som jag. Jag har faktiskt hittat två, Emelie är lika vrickad hon. God I love my sick little cuties!

Kommentarer
Postat av: saba

du ska hinna träffa mig, annars kan du glömma vår romantiska vecka a la "filmpremiär" och "rosor, champagne och masageolja"!!!

2008-09-21 @ 20:51:14
URL: http://khoia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0