Morning sunshine!

Det är så himla härligt att vakna och inse att det är bra väder ute! Mitt tänkta gymbesök får helt enkelt förvandlas till en långpromenad istället (jag är ju ledig idag!). Först ska jag dock ta ett långt bad medan jag lyssnar på musik och läser Twilight. Jag har redan läst den på svenska men jag måste säga att den faktiskt är mycket bättre på engelska, språket flyter mycket mer naturligt. Klockan två ska jag vara i Lund på Make Up Store för att få sminkrådgivning. Jag behövde ändå uppdatera min sminkväska badly så då tänkte jag att det kunde vara kul att få lite tips och idéer. Ikväll blir det mys med älskling, har inte träffat honom på flera dagar!

Kommentarer
Postat av: L

eller hur? solen är jättestark fast det är höst :P

2008-09-24 @ 14:01:04
URL: http://bebbo.webblogg.se/
Postat av: T r e t t i o n i o

ja eller hur, sjukt härligt väder idag! min kompis har varit på lunds make up store för sån rådgivning, hon gillade, du får visa sen hur de sminka dig..

2008-09-24 @ 16:23:34
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0