M å n d a g

Godmorgon. Jag orkade inte gå till skolan idag så istället sov jag tills för tjugo minuter sedan, det var verkligen välbehövligt. Jag ska använda dagen idag till att plugga det som jag helt enkelt inte har klarat av att plugga i helgen. Sedan ska jag sortera lite i mitt rum tror jag, rensa ut en massa grejer för just nu finns det massor av lådor, tidningar och papper överallt. Det ska bli skönt att vara duktig, då mår i alla fall jag bättre!

I eftermiddag ska jag och mami nog åka till Hemtex och köpa lite nya sängkläder till mig. Ska bli skönt att slippa mina gamla som jag har haft sen jag liten. Jag tror vi ska försöka hinna med att gå och se Arn på bio också. Fina mamma, tar hand om mig så bra nu när jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: elli

hah :P ha en bra dag då :)

2008-09-29 @ 11:39:18
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Majken

hihi jadu =) men kommer du växa så mycket mer då? ha det gott

2008-09-29 @ 16:47:54
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0