Gösta 95

Tack Gud för att Du uppfann SMS Flat så att jag kan skicka obehindrat med SMS till mina söta.

Jag: Emelie, var tar du vägen? :O
Emelie: Är du hemma nu snäckan? :) jag har sex med saba i min säng, ska jag ringa dig snart? :) <3
J: Och så har ni inte bjudit in mig, jag blir så jävla ledsen. BÖLA!
E: Förlåt förlåt förlåt! Det var bara en snabbis! :$ saba hälsar att gösta 95 gjorde slut på henne så hon orkar inte riktigt idag, helt sjukt! :O
J: Fan vad illa. Jag sa ju att den gubben hade gömda tricks! Men jag vill faktiskt ha en bit av er var. En bit rumpa från båda, mums!
E: Ja gösta är inte att leka med! Haha. Och vi vill ha en bit var av dig :D hihi. <3

Kommentarer
Postat av: saba.

tjejer, man skojar inte om göstas mooves, vilken tiger! dessutom får ni ta hur många bitar från min "hunk in the trunk", jag har på lager.

2008-09-21 @ 20:58:33
URL: http://khoia.blogspot.com
Postat av: emelie

det är detta som kallas kääärlek! hihi, och jag har också lite rumpa att ge, tro det eller ej, men ibland kan jag också få ett got damn it bootilichious ass! hahaha :D <33

2008-09-22 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0