Att vara flitig

Jag struntade i att gå på klassmötet imorse eftersom det i så fall skulle ha inneburit att jag skulle ha håla från 09.00 till 12.30. Istället sov jag och stack till skolan till religonen började istället. I love sovmorgnar! Vi fick ett arbete på tre sidor att skriva till på fredag. Wihu. Sedan hade jag Internationella Relationer och där fick vi veta att vi har läxförhör på realismen, liberalismen och marxismen nästa tisdag. Det blir till att vara flitig. Skönt att jag är själv hemma hela kvällen idag, då kan jag krypa i mysiga kläder, spela musik på hög volym och få lite pluggat.

Efter lektionerna hade jag, Frida, Hanan och Amanda möte med vår handledare om vårt projektarbete. Vi ska ha en välgörenhetsgala mot kvinnovåld. Ambitiöst va?! Det ska bli riktigt intressant att ta kontakt med Kvinnojouren och Amnesty och förhoppningsvis kan vi få någon tidning att skriva om det också. Snacka om bra reklam för skolan också!

När vi kom till centralen upptäckte jag och Amanda att det var ett bra tag kvar tills våra tåg gick så vi tog en långfika istället. Vi kom fram till att vi nog är ganska lika på vissa sätt, haha.

Nej, nu ska jag ta fram läxböckerna och bestämma mig vad jag ska ta tag i först!

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

skitsnygg blogg :O

2008-09-30 @ 23:49:11
URL: http://modelrosemarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0