The other Boleyn girl

Det var seeegt att jobba från 13.00 till 17.00 idag när jag egentligen bara ville ligga hemma och mysa i min säng och samla krafterna efter gårdagskvällen. Det var faktiskt trevligt i Landskrona, fast det berodde nog mest på att jag umgicks med så himla trevliga människor. Det kändes som jag kom lite närmare tjejerna som jag hittills annars bara umgåtts med i skolan, det var himla roligt.

Nu sitter jag i alla fall hemma med Saba. Vi ska på bio ikväll med min mamma, ja, det är sant. Mamma våldgästar vår biokväll, men det blir nog bra! Vi ska se Den andra systern Boleyn. Boken var riktigt bra så jag hoppas filmen lever upp till förväntningarna. Efter bio blir det sleepover hos Saba, mys!


Jag önskar någonstans att du kände samma tomrum som jag känner. Jag antar att jag trodde att du brydde dig mer, ville mer, kände mer. Det verkar som om jag är ensam med mitt tomrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0