T o r s d a g


Idag har varit en händelserik dag! Jag hade bara en lektion, litterär gestaltning, och den gick ganska fort precis som den brukar. Efter det stack jag, Amanda, Hanan och Frida in till stan för ett möte med Amnesty International för vårt projektarbete. Samarbetet blev lite annorlunda än vi först hade tänkt men jag tror det kan bli riktigt bra. Efter det tog vi en fika på stan med några andra tjejer från skolan och nu har precis kommit hem och ska ta tag i mitt religionsarbete om scientologerna.

Kommer bli en rolig helg tror jag allt. Har inget jobb för en gångs skull, väldigt skönt! Imorgon blir det middag hos Emelie och förhoppningsvis utgång till Crown. På lördag har jag faktiskt inga planer, det får det bli ändring på. Söndagen kommer jag dedikera till plugg och träffa Mimmi. Mötte henne på stan igår och det slog mig hur fruktansvärt längesen det var som jag träffade henne. Det blir nog mys!

Nej, nu väntar Tom Cruise på att jag ska gräva djupare i hans galna sekts tankar och idéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0