Natt på Hamnplan



Jag med enormt vinglas.

Nu är jag hemma från min helg på ön. Lördagen blev en riktigt fullspäckad dag! Jag åkte ut till Vamlingbo med Emma och hennes lilla dotter och min andra kusin Jon och hans fru Sabina. Vi åt god lunch med familjen och jag hann slumra en stund på soffan. Det var nog tur för det blev en ganska sen kväll!

När jag kom tillbaka till Visby så hade klockan hunnit bli nästan sju så jag och Elin delade på en pizza (med bernaisås såklart, vår klassiker) och gjorde oss iordning för utgång. Sedan kom Linus syster, Hanna och hennes kompis Mikaela. Vi fyra tjejer drack vin och cider och när vi väl drog ut vid halv tolv-tiden så var nog stackars Linus ganska tacksam över att äntligen få gå och lägga sig.

På Hamnplan var det schlagerkväll och väldigt mycket folk så vi dansade och hade kul tills de stängde. Då tappade jag bort Elin, som dessutom hade fått sin mobil stulen, vilket resulterade i lite smått panik. Dock finns det bara ett fyllematställe som har öppet så sent på natten så alla träffades på Donken. Har aldrig sett så mycket folk på en McDonald's restaurang innan och jag jobbar ändå på en!

Idag hann vi med lunch hos Jon och Sabina innan flyget gick. Så fort jag kom hem körde jag till Saba och fick lite mysig kvalitetstid med henne. Stackarn var dock tvungen att lägga sig tidigt eftersom hon jobbar hela denna veckan så jag åkte och hämtade upp Emelie och Jennie och så åkte vi ut till Mattias och hade filmkväll.

Nu ska jag och Emelie kolla film och förhoppningsvis däcka ganska snart. Jag är trött efter två nätter på en madrass med en galen katt i lägenheten!



Söta Hanna och bästa kusin Elin



jag älskar att känna pirr i magen igen,
och det inte så lite heller!


Kommentarer
Postat av: Majken

hahaha vad dum jag kände mej nu :D

2008-10-27 @ 11:56:36
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Tack, fast tyvärr var ju inte läkaren där :/ hon var på semester. Så jag får vänta en vecka med mitt svar :)

Åh, gud så mysigt. Sånna dagar är underbara,

2008-10-27 @ 15:12:18
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ja, det har verkligen varit mysigt :)

Hur är det med dig?

2008-10-27 @ 15:24:25
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0