It doesn't get any better

Vad gör man när huvudet är så fullt av tankar så att man inte kan sova på nätterna eller koncentrera sig på något under dagarna? Vad gör man när man har så många frågor som cirkulerar och så mycket att säga men är oförmögen att prata med den person som man mest av allt vill prata med? Hur gör jag för att gå vidare när en del av mig inte vill gå vidare? Hur ska jag acceptera att det inte längre är vi när mitt hjärta värker av att han inte finns här?

Samtidigt vet jag att det blev såhär av en anledning. Alla säger att det blir bättre och att jag kommer komma över det. Jag vet inte hur, men jag måste. Jag måste överleva det här också.

Kommentarer
Postat av: saba

om du överlever en hel kväll med en saba på dextrosol-rus, överlever du allting! jag tycker om dig!

2008-10-05 @ 15:22:55
URL: http://khoia.blogspot.com
Postat av: elgu

jag saknar dig bästa kusin <3

/elgu

2008-10-11 @ 14:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0