Inte en jättespännande fredag

Det var faktiskt helt okej igårkväll, var inte så segt som jag var rädd för. Kom hem precis när Tila Tequila började så det passade perfekt!

Har precis varit på min filosofilektion och nu är jag hemma en stund innan det är studentmösseprovning vid typ två. Kan inte förstå att det är dags för mig att prova stundentmössa! Känns overkligt på något sätt. Jag ser självklart fram emot det galet mycket, speciellt efter studenten. Att flytta hemifrån, bestämma vad jag ska göra, när jag ska resa... Jag känner mig bara inte riktigt vuxen än!

Ikväll blir det jobb i några timmar. Jag orkar inte. Det är ångest på det alltså.

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

Åhtack så mkt underbara du, gooodiebagen finns uppe på bloggen från galan om du vill se (=

2008-10-17 @ 19:44:12
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0