F r e d a g

De senaste nätterna har jag sovit hur mycket som helst och inatt var inget undantag - jag sov 10 timmar. Jag och mamma åkte till stan en sväng och jag köpte tre par skor på rea, det behövdes då mina älskade favoritpumps är helt totalt förstörda efter förra helgen. Visbys kullerstenar är inte att leka med ska ni veta!

Nu har jag precis ätit kyckling med potatissallad och eftersom det är så himla gott så åt jag en aning för mycket så nu är jag alldeles proppmätt. Det är i för sig lika bra det så blir jag inte lika sugen på hamburgare när jag jobbar ikväll. Jag jobbar bara tre timmar och såg precis att det är riktigt sköna människor som jobbar ikväll så det blir nog najs.

Efter jobb blir det inte så mycket tid till något annat så jag får helt enkelt ladda upp inför imorgon, då blir det förhoppningsvis utgång med tjejerna. Ni är så bäst, flickor (v.

Kommentarer
Postat av: Liuza

Kyckling och potatissallad låter jättegott! :)

hahah, man vet aldrig. Jag skulle nog säga att garderoben är för liten bara för att få en större (a)

2008-10-31 @ 17:50:05
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0