Stockholm, del 1


Jag och Saba på tåget igårkväll.


Tåget var självklart försenat igårkväll och vi var inte framme på centralen förän vid halv tio. När vi kom hem till lägenheten blev det youghurt och mackor innan vi somnade ganska direkt. Nu sitter vi helt utslagna efter en lång dag på stan. Vi åkte in för att möta Jade vid tolvtiden och så åt vi på älskade L'Angolo på Birger Jarlsgatan. Det var underbart att träffa henne igen, det är så synd att vi hinner ses så sällan.



Jag och Jade på L'Angolo.


När vi hade sagt hejdå till Jade blev det shoppingtur för mig och Saba. Vi spenderade timmar på H&Ms underklädesavdelning. Lovely! Jag har nu officiellt påbörjat inköpen till min nya bhgarderob. Jag måste säga att den ser ut att bli intressant! Jag köpte en jättesöt rosa/svart bh med två par olika matchande trosor till. Det är ju min nya regel sen jag fick mina nya boobies - alltid matchande underkläder!

Det blev lite stressigt eftersom vi skulle möta upp Frida och Amanda vid fem. Jag är så himla glad att jag lärde känna de små Stockholmstöserna i våras för det är alltid lika roligt och mysigt att träffa dem. Tack vare Frida har jag nu dessutom ett nytt favoritfik på Söder.

Imorgon ska vi till Kistagallerian och förhoppningsvis fortsätta vår lyckade shoppingtur. Sedan klockan nio inträffar det vi väntat  på - smygpremiären av Twilight! Total jävla lycka!!

Nu blir det mys framför tvn med min fina bästa vän.


Jag & Saba i omklädningsrummet.
(yeah, we look good naked)

Kommentarer
Postat av: Amanda

skojar du eller?! skit kul är de. längtar så jag håller på att spricka! haha. hoppas du har de bra i huvustan ;) <3

2008-11-19 @ 21:38:32
URL: http://geminii.blogg.se/
Postat av: Majken

haha den där sista bilden vart ju kul =)

2008-11-20 @ 08:21:09
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: elin

oh, jag längtar tills jag också kan köpa bh:ar från H&M! :)

2008-11-20 @ 23:38:19
URL: http://elinwrites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0