Buddha




Igår hände det mycket grejer! Först var jag på återbesök på sjukhuset på morgonen. De kollade så att allt såg bra ut och att det inte hade blivit någon infektion och så bytte de tejpen. Ärren är nämligen tejpade och ska vara det i cirka två månader för att det ska läka så snyggt som möjligt.

Efter läkarbesöket åkte jag hem och var jätteflitig och fick en hel del pluggat. Jag har ett strikt pluggschema fram till tisdag då jag och Saba åker till Stockholm. Vill inte ha en massa ångest över skolarbetet när vi är där. Vi ska ha så himla roligt så vi har absolut inte tid att tänka på läxor och prov!

På kvällen blev det mys med Erika. Vi kollade på Idol (vi är lite besatta av Kevin) och Hairspray (visste ni att det finns en sing-along-version? Jag lovar att mina grannar vet det i alla fall). Halv elva på kvällen ringer lilla Meier och säger att jag måste följa med dem på utgång. Jag och Erika traskade alltså bort till henne och sen bar det av till Malmö. Efter många om och men så gick vi in på Buddha tillsammans med bland annat Emelie och Alexandra som också var på partajhumör. Det blev verkligen en underbar kväll, vi hade så himla roligt! Dock blev det lite problem för mig och Meier när vi skulle ta oss hem till Hjärup. Tillslut blev vi tvingade att ta taxi, som vi egentligen inte hade pengar till, eftersom vi blev förföljda av några extremt obehgaliga killar. Det var i alla fall en underbar taxichaffis som körde oss hem för så mycket vi kunde betala och väntade tills vi kommit innanför dörren innan han körde iväg. Så himla gullig!

Idag blir det lite plugg och sen hem till Saba för att göra oss iordning inför kvällen. Födelsedagsfest för Fanny ute i Kornheddinge. Det blir alltså riktigt på landet ikväll!

Kommentarer
Postat av: Majken

haha ja på ett sätt är det ju faktiskt så :)

vilka guliga bilder!

2008-11-15 @ 16:44:32
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Liuza

Oh jag älskar hairspray, så gullig film :)

2008-11-16 @ 16:12:47
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0