T i s d a g

Hela den här dagen har spenderats osminkad i mjukisbyxor och stor t-shirt. Riktigt seg dag alltså! Jag har i alla fall varit duktig och pluggat till mitt franskprov nu ikväll så det ska nog gå okej imorgon i alla fall. Innan idag var Emelie här en stund, det är så mysigt att få lite alone time med min fina. Jag älskar verkligen våra samtal, de är så fulla med interna skämt och galenskap så att jag alltid blir på så himla bra humör!

Ikväll kom Niklas förbi en stund. Nog vet man att man har lyckats komma till ett hälsosamt vännerförhållande när man kan träffas i mjukiskläder och inte ens tänker tanken på att klä upp sig för att visa honom vad han missar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0