T i s d a g

Idag var jag duktig och gick till skolan. Jag gjorde mig iordning och var precis som alla andra i skolan till filosofin som började halv elva, dock blev vi plågsamt medvetna om att lektionen var inställd! You've got to love it. När nästa lektion började vid halv ett så var de mesta av mina krafter uttömda redan så skoldagen blev väl sådär helt enkelt. Efter skolan så fikade jag med Hanan, Amanda och Frida på centralen så det gjorde att dagen hamnade på plus!

Ikväll har jag belönat mig själv med pinsamt många avsnitt av The Hills, One Tree Hill och Gossip Girl. Så illa, men så himla mysigt att sitta i myskläder, helt osminkad, och bara kolla på serier och äta snabbmakaroner.

De senaste veckorna har varit ganska lugna med tanke på operationen men den här tiden har också fått mig att tänka ganska mycket. Det finns så himla mycket jag vill hinna göra! Resor jag vill göra med mina vänner, platser jag vill se, saker jag vill uppleva... Jag känner att det gäller att vara ung och dum medan man kan!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

svar: Ja men jag önskar jag kunde det naturlig som vissa gör, vissa som bara kan räkna ut det på en gång. Själv glömmer jag ju allt på bara några timmar :/

2008-11-12 @ 08:59:11
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Wicky

jag ääälskar skräck filmer och rysarem men jag håller med, det är hemskt att se dem sj =( men ska se 4an med och femman med en kompis så måste se dem, har glömt vad dem handla om haha (A) <3

2008-11-12 @ 14:25:27
URL: http://wiicky.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är mysigt att titta på massor av serier. Jag tittade alltid på Gilmore Girls typ 5 avsnitt per dag. haha :D men nu är boxarna slut :( så nu har jag fått börja på nästa serie ;) hihi. kram.

2008-11-12 @ 16:47:38
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0