Stockholm, del 3

Igår åkte jag och Saba ut till Karlaplan vid åttatiden för att umgås och förfesta hemma hos Erik och Alexander. Vi blev alla ganska sega av att sitta och titta på Idol och ingen var speciellt pepp på utgång överhuvudtagen. Vi tog oss i alla fall i kragen och drog ut till Blue Moon Bar vid tolv. Erik och Alexanders kompis jobbade vid kassan så vi gick gratis. Jag var ganska skeptisk innan eftersom åldersgränsen var 27 år (!) men god damn it vad roligt vi hade! Härliga lokaler, underbar musik och vår sega stämning byttes snart bort mot pepp, pepp, pepp!

Vi kom hem vid halv fyra-tiden och lyckades få några timmars sömn innan jag och Saba var tvungna att gå upp och åka hem. Nu har vi duschat, fixat oss, fikat med min farmor och hyrt film. Ikväll blir det en lugn kväll som börjar med en mysig middag i Gamla stan med hela min familj (mamma och Benny är ju också i Stockholm i helgen).

Imorgon går tåget vid 13.20 från centralen. Dessa dagarna har gått så fort, men ändå känns det som om vi har varit borta en evighet. Det har varit helt underbara dagar!


Vi fyra på Blue Moon Bar.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

svar: ja, tjejkvällar är ju det bästa :) Så det får du göra ^^

2008-11-24 @ 10:31:19
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: HANNA

fin blogg!

2008-11-24 @ 13:27:09
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0