M å n d a g

Godmorgon! Nu sitter jag i skolan och har precis haft min fransklektion så nu väntar håltimme fram till halv ett när jag har engelska. Mina måndagar är verkligen språkdagar. Efter skolan ska jag träffa Emelie för en fika, måste ju hinna snacka av oss lite eftersom vi inte kommer ses på hela veckan. Imorgon åker ju jag och Saba till Stockholm! Jag hoppas och tror att vi kommer få några riktigt underbara dagar. Jag har försökt vara duktig och inte handla något den senaste tiden för att kunna shoppa så mycket som möjligt i vår kära huvudstad. Dessutom har jag en känsla av att det kommer bli en hel del fikor att lägga pengar på.

Nej, nu ska jag vara duktig och försöka plugga lite!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

svar: åh, det låter ju inte helt fel. Sånt är kul ^^

2008-11-17 @ 11:26:40
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Oh kunskapsgymnasiet där gick jag också, fast vid globen. På den tiden ägde det. 2 timmar i veckan och elevkortet ;D

2008-11-17 @ 23:19:44
URL: http://jacqueline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0