Jag strejkar


Nej, idag är en jobbig dag. Jag vet att man ska tänka positivt och hela den biten men nej. Idag är jag trött, irriterad, ofräsch, stressad och dessutom känner jag en extremt obekväm smärta under mina bröst. Jag tror jag vill hitta på alldeles för mycket saker som inte är bra för min läkningsprocess, typ gå i skolan. Hm... Ganska intressant ursäkt egentligen; tyvärr, jag kan inte komma till skolan idag för mina bröst säger bestämt nej.

Det är för första gången under hela trean ganska mycket i skolan nu. Eller det är kanske inte så mycket egentligen, men nu gäller det att sätta sig ner och strukturera upp arbetet för jag har avslutningsarbeten i minst fem kurser nu som ska vara färdiga nnan jul. Puh! Ikväll ska jag alltså vara duktig och sitta och bestämma när jag ska göra vad för vi har ju fortfarande lika tyngande läxor i de andra ämnena samtidigt.

Nej, nu ska jag sluta gnälla och gå och göra mig lite goda mackor eller något annat smaskigt. Här behöver tröstätas!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

usch vad jobbigt att ha sånna dagar, men de behövs ju också för att nästa ska bli extra bra :)

Svar: Ja, jag hade ju faktiskt det! :D haha, så jag hoppas det gick bra. Får veta svaret nästa vecka troligtvis :)

2008-11-13 @ 18:43:13
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Liuza

Haatar såna stressdagar, men gör snacks och så. Att äta och plugga är de bästa som finns, mat hjälper så mycket :) lycka till!

2008-11-13 @ 23:33:04
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0