A busy day

Idag har det varit en fullt-upp-dag. Jag hade i alla fall sovmorgon till halv ett men det kändes himla konstigt att vara tillbaka i skolan faktiskt. Efter några två lektioner och ett klassmöte åkte jag in till stan och mötte upp Emelie och Saba en liten stund och så åt jag med Emelie och några från hennes klass. Kvällen spenderades på jobbet, det var mitt sista pass idag! Jag har ju sagt upp mig för att jag känner att det dels ligger himla dåligt till jämfört med var jag bor och går i skolan plus att jag har jättesvårt när det blir nattider eftersom jag är så himla känslig med min sömn. Det förstör liksom hela skolveckan om jag jobbar ett fullt nattpass på helgen.

Nu ska jag gå och ta på mig myskläder och sedan se om det går nåt kul på tv. Imorgon har jag bara en halvtimmes utvecklingssamtal så morgondagen blir förhoppningsvis lugn. Behöver ju ladda upp lite inför torsdagen och helgen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Mm helt klart, det måste man vara.



Oj, jag hade inte heller orkat jobba natt på helgen och sen gått i skolan en hel vecka!

2008-11-05 @ 08:30:28
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: Liuza

Gud va skönt men sovmorgon till halv 1, saknar sovmornar! Börjar 8-9 varje dag typ.



haha aa jag ser fram emot trean, att shoppa till alla skivor och fester och planera (o plugg :p)

2008-11-05 @ 18:24:18
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0